Тема. Комп'ютер та його складові
Шлях до вправи "Стрілці по яблуках":
- вмикаємо комп'ютер;
- знаходимо значок сходинки до інформатики на робочому столі, запускаємо програму, якщо ж на робочому столі ярлика немає заходимо в пуск і там знаходимо програму "сходинки до інформатики";
- програма запустилася і ми бачимо поле вгорі де можна вибрати клас, натискаємо на 1-2 клас;
- відкривається перелік навчально-розвивальних вправ, з-поміж них знаходимо вправу "Стрілці по яблуках" натискаємо на неї;
- зміст гри- складається в тому, що на екрані рухається трілка, якою прицілюючись влучаємо в яблуко;
-щоб розпочати гру натискаємо клавішу "пропуск".
Тема. Інформації та інформаційні процеси
Шлях до вправи "Кубики зі складами":
- вмикаємо комп'ютер;
- знаходимо значок сходинки до інформатики на робочому столі, запускаємо програму, якщо ж на робочому столі ярлика немає заходимо в пуск і там знаходимо програму "сходинки до інформатики";
- програма запустилася і ми бачимо поле вгорі де можна вибрати клас, натискаємо на 1-2 клас;
- відкривається перелік навчально-розвивальних вправ, з-поміж них знаходимо вправу "Кубики зі складами" натискаємо на неї;
- зміст гри- потрібно із кубиків скласти яякомога більше слів;
- щоб розпочати гру натискаємо на кубик.
Тема. Використання інформаційних технологій
Шлях до вправи "Розібрані малюнки":
- вмикаємо комп'ютер;
- знаходимо значок сходинки до інформатики на робочому столі, запускаємо програму, якщо ж на робочому столі ярлика немає заходимо в пуск і там знаходимо програму "сходинки до інформатики";
- програма запустилася і ми бачимо поле вгорі де можна вибрати клас, натискаємо на 1-2 клас;
- відкривається перелік навчально-розвивальних вправ, з-поміж них знаходимо вправу "Розібрані малюнки" натискаємо на неї;
- зміст гри- потрібно створити малюнок за допомогою деталей;
- щоб розпочати вправу одну деталь прикріплюємо до іншої.
Комментариев нет:
Отправить комментарий